تاپ 1 سئو

اطلاعات کاربردی

تاپ 1 سئو

اطلاعات کاربردی

ده ابزار مفید ویدیو مارکتینگ برای کسب و کارها فضای ذخیره سازی ابری پشتیبان

ابزارهای ویدئو مارکتینگ (Wistia, Vimeo)

این پلتفرم که به عنوان بزرگ‌ترین مخزن اینترنت در زمینه الگوهای بصری به شمار می‌رود می‌تواند توسط بسیاری از افراد و کسب و کارها مورد استفاده قرار گیرد. PlaceIt چند صد قالب بصری مختلف برای انواع ویدیو ارائه می‌دهد که می‌توان الهام‌بخش کانسپتی برای داستان‌سرایی یا مواد اولیه لازم برای ایجاد ویدیوهای حرفه‌ای باشد. با اضافه کردن محتوای ویدیویی به استراتژی بازاریابی خود، قادر خواهید بود تعداد لیدها و درآمد خود را افزایش دهید. از انتشار ویدیوهای کوتاه برای معرفی کسب‌وکار یا موضوعات جالب گرفته تا ایجاد محتواهای پرطرفدار و آموزشی، همه چیز وابسته به {سئو مگ|} هدف و استراتژی بازاریابی شماست.

چرا بازاریابی ویدیویی مهم است ؟

از این رو، ویدیو می‌تواند به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند برای افزایش شناخت و فروش برند مورد استفاده قرار گیرد. Splasheo ابزاری با کاربرد آسان است که بازاریابان محتوا می‌توانند از آن برای افزایش تأثیرگذاری بصری ویدیوهای خود استفاده کنند. چرا این موضوع حائز اهمیت است؟ در جواب باید چنین گفت که اغلب ویدیوهای آپلود شده کوتاه‌تر از دو دقیقه هستند و ویدیوهای بلندتر- یا حتی کوتاه‌تر- برای جذب توجه و اشتیاق مخاطبان به کمی کمک احتیاج دارند. Splasheo اضافه کردن زیرنویس‌های کوتاه، جالب و حرفه‌ای را آسان‌تر کرده و از این طریق به ایجاد علاقه بصری (و انتقال اطلاعات بیشتر) کمک می‌کند، بدین ترتیب مخاطبان بیشتری به ویدیو جذب شده و به تماشای آن علاقه نشان می‌دهند. بازاریابی ویدیویی به یکی از عناصر بنیادی استراتژی بازاریابی شرکت‌ها تبدیل شده است و نادیده گرفتن آن ممکن است به شکست کسب‌وکار منجر شود. ویدیوهای بازاریابی می‌توانند نقش مهمی در ارتقای نام تجاری، برقراری ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات و خدمات، و ایجاد تعامل با مخاطبان ایفا کنند.

ده ابزار مفید ویدیو مارکتینگ برای کسب و کارها

حلما سیستم، به عنوان نماینده برتر استان البرز در سال‌های اخیر، شناخته شده است. ما با هدف بهبود و افزایش سرعت در خدمات به مشتریان، در تلاش هستیم تا نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم. از ویدیو مارکتینگ می‌توان در تمام مراحل قیف بازاریابی، از جذب مشتریان بالقوه تا تبدیل آنها به مشتریان وفادار، استفاده کرد. با ثبت‌نام در پشتیبان 5 گیگبایت فضای آپلود فایل رایگان همیشگی خواهید داشت و می‌توانید فایل‌های شخصی و مهم خود را به صورت رایگان ذخیره سازی کنید یا با ایجاد پارتیشن حرفه ای، فایل ها و ویدیوهای خود را در وب سایت خود یا در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ویدیوها می‌توانند به سئوی وب سایت شما نیز کمک کنند.

واحد فروش

حال سوال آن‌که این موضوع برای بازاریابان محتوا چه معنایی دارد؟ حدود 64 درصد از مشتریان پس از تماشای محتوای ویدیویی با مارک تجاری آشنا و اقدام به خرید محصولات یا خدمات آن می‌کنند. همچنین ویدیو مارکتینگ در رسانه‌های اجتماعی 12 برابر بیشتر از تصاویر، پست‌ها و سایر محتواها مشتریان را به برند جذب می‌کند. علاوه بر آن خوب است بدانید که مغز، ویدیوها را تا 60 هزار بار سریع‌تر از متن پردازش می‌کند، در نتیجه با بهره‌گیری از استراتژی ویدیو مارکتینگ مناسب می‌توانید ارتباط نزدیک‌تر و بهتری با مشتریان بالقوه خود برقرار کنید. شرکت‌هایی از قبیل Experian، Nissan، Nestle و… تنها چند مورد از کسب وکارهایی هستند که از ویدیوهای طولانی و زنده در استراتژی ویدیو مارکتینگ خود بهره می‌برند.

بازاریابی ویدیویی ( ویدیو مارکتینگ ) چیست ؟

ویستیا خیلی بیشتر از یک ابزار شخصی‌سازی ویدیو بوده و در واقع ابزاری برای شخصی‌سازی کانال به شمار می‌رود. این ابزار برای تمامی کسب و کارهایی که از استراتژی ویدیو مارکتینگ بهره برده و میزبان انواع مختلفی از محتواهای ویدیویی در وب‌سایت خود هستند، یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. همچنین ادغام نتایج این روش با سیستم عامل‌های بازاریابی و تجزیه و تحلیل بسیار آسان است که به خودی خود در حفظ وقت و سرمایه شما نقش مثبتی ایفا می‌کند. ویدیوها هر ساله بخش بیشتری از انواع محتوای موجود در وب را به خود اختصاص می‌دهند و از سال 2018 تاکنون کاربران اینترنت سراسر جهان در مجموع روزانه بیش از 500 میلیون ساعت را به تماشای ویدیو در یوتیوب پرداخته‌اند.

انواع ویدیو مارکتینگ

بخاطر این توانایی‌ها، ویدیو می‌تواند به برندها کمک کند تا بازار خود را گسترش دهند و برند خود را تبلیغ کنند. ویدیو به عنوان یک شاهکار ارتباطی و بازاریابی شناخته شده و توانایی بالایی در افزایش فروش دارد. مطالعات نشان داده‌اند که ۷۴٪ از مخاطبانی که ویدیو تبلیغاتی محصولات را دیده‌اند، محصول را خریداری کرده‌اند. در این میان، ویدیو مارکتینگ مانند نگینی درخشان بر تار و پود بازاریابی مدرن می‌درخشد و با قدرت جادویی خود، مخاطبان را مجذوب برند شما می‌کند. اولین نماینده رسمی شرکت سپیدز در کشور با هدف ارائه خدمات و آموزش به رستوران‌ها، فست فود و کافی شاپ‌ها آغاز به کار کرده است. ما در حلما سیستم، با داشتن پشتیبانی قدرتمند و کارآمد، همواره در کنار شما حاضر هستیم تا هرگونه ابهام یا سوالی را با مرکز پشتیبانی خود برطرف نماییم.

بازاریابی ویدیویی ( ویدیو مارکتینگ ) چیست ؟

همچنین زمانی که کار طراحی و آماده سازی ویدیو به پایان رسید تنها در یک لحظه و به سادگی می‌توانید کار نهایی را به سیستم عامل‌هایی مانند فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام و… ارسال کنید. به طور کلی، ویدیو یک ابزار بسیار مؤثر در زمینه بازاریابی، تبلیغات و ارتباط با مشتریان است. از طریق خلق ویدیوهای جذاب و خلاقانه، برندها می‌توانند نیازها و ترجیحات مخاطبان خود را درک کرده و به جذب و نگهداری مشتریان جدید کمک کنند.

واحد فروش

    {
  • اگر به دنبال ابزاری – با ویژگی‌های اثبات شده- برای ویرایش کامل ویدیوها هستید ویدیو شاپ می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.
  • |}
  • همچنین ادغام نتایج این روش با سیستم عامل‌های بازاریابی و تجزیه و تحلیل بسیار آسان است که به خودی خود در حفظ وقت و سرمایه شما نقش مثبتی ایفا می‌کند.
  • با ثبت‌نام در پشتیبان 5 گیگبایت فضای آپلود فایل رایگان همیشگی خواهید داشت و می‌توانید فایل‌های شخصی و مهم خود را به صورت رایگان ذخیره سازی کنید یا با ایجاد پارتیشن حرفه ای، فایل ها و ویدیوهای خود را در وب سایت خود یا در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.
  • {
  • به طور کلی، بازاریابی ویدیویی همچون یکی از روش‌های مؤثر بازاریابی آنلاین به نام ویدیو مارکتینگ و Video Marketing شناخته می‌شود.
  • |}
  • مطالعات نشان داده‌اند که ۷۴٪ از مخاطبانی که ویدیو تبلیغاتی محصولات را دیده‌اند، محصول را خریداری کرده‌اند.
  • {
  • ویدیوهای بازاریابی می‌توانند نقش مهمی در ارتقای نام تجاری، برقراری ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات و خدمات، و ایجاد تعامل با مخاطبان ایفا کنند.
  • |}

در سال 2016 پخش زنده یک صنعت 30 میلیارد دلاری بود و از آنجایی که هرساله بر این رقم افزوده می‌شود بهتر است هرچه سریع‌تر در رابطه با پخش زنده سرمایه‌گذاری کنید. وایرکست در این زمینه با تبدیل رایانه به یک ایستگاه تلویزیونی، کسب و کارها را یاری می‌کند. سامسونگ، میتسوبیشی و زاپوس از جمله شرکت‌هایی هستند که از این ابزار در استراتژی ویدیو مارکتینگ خود بهره می‌برند.

ابزارهای ویدئو مارکتینگ (Wistia, Vimeo)

اشتراک تصویر و صدا در یک ویدیو می‌تواند احساسات و انگیزه‌های مخاطبان را بهتر انتقال دهد. به علاوه، ویدیو باعث تحریک حس بصری و شنوایی مخاطبان می‌شود و می‌تواند به طور موثری ارتباط برقرار کند. بر اساس گزارشات اخیر، بیش از ۵۰٪ از کاربران اینترنت ویدیوهای تبلیغاتی را دیده و از آن‌ها لذت برده‌اند.

انواع ویدیو مارکتینگ

اضافه کردن کلمه “ویدیو” در عنوان یک ایمیل نیز می‌تواند نرخ باز شدن این ایمیل را تا ۱۹٪ افزایش دهد. اگر به دنبال ابزاری – با ویژگی‌های اثبات شده- برای ویرایش کامل ویدیوها هستید ویدیو شاپ می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. در حالی که بیشتر بازاریابان محتوا ممکن است از Canva در درجه اول برای طراحی گرافیک استفاده کنند، مدیر انجمن C&C کریستین کاروس طرفدار ویژگی‌های انیمیشنی آن است. بنا بر گفته کاروس Canva می‌تواند طرح‌های استاتیک شما را در قالب گیف‌ و ویدیو ارائه دهد. در واقع شما تنها با صرف کمی زمان می‌توانید از طرح‌های خود یک محتوای ویدیویی مناسب بسازید. ویدیوها نقش بسزایی در افزایش نرخ تبدیل، افزایش فروش و بازگشت سرمایه ایفا می‌کنند.

{

ده ابزار مفید ویدیو مارکتینگ برای کسب و کارها

|} ابزارهای ویدئو مارکتینگ (Wistia, Vimeo)

یکی دیگر از ابزارهای ویدیو مارکتینگ محبوب تیم C&C، انیماتو است که ابزاری قدرتمند برای طراحی ویدیوهای حرفه‌ای به حساب می‌آید. در واقع انیماتو ابزاری مناسب برای تبدیل تصاویر و متن‌های ساده به ویدیویی حرفه‌ای و جذاب است که می‌توان ویدیوهای طراحی شده در آن را در شبکه‌های اجتماعی و سایر کانال‌ها به اشتراک گذاشت. این ابزار با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند، بهترین تصاویر و جالب‌ترین ویدیو کلیپ‌های مربوط به برند را جدا کرده و یک منتاژ حرفه‌ای و خلاقانه از آن‌ها تهیه می‌کند که شما نیز می‌توانید صداها، تم‌ها و افکت‌های منتخب خود را به محصول نهایی اضافه کنید. با استفاده از این ابزار قدرتمند، می‌توانید به طور موثری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، اعتماد آنها را جلب کنید و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. از دهه‌ها گذشته، ویدیو به عنوان یک ابزار بسیار موثر و کارآمد در زمینه بازاریابی و تبلیغات شناخته شده است. این روزها، جایگاه ویدیو به یکی از مگ سئو مهمترین روش‌های ارتباطی و تبلیغاتی تبدیل شده است که تاثیر بسزایی بر عملکرد برندها و کسب و کارها دارد.

بازاریابی ویدیویی یک استراتژی حیاتی و جذاب در دنیای مدرن بازاریابی محسوب می‌شود که از قدرت و جذابیت ویدیو برای تبلیغات و ارتقای برندها، محصولات و خدمات بهره می‌برد. این رویکرد شامل مراحل تولید ویدیو (شامل تخصیص بودجه، نوشتن داستان، فیلم‌برداری و ویرایش)، انتشار آن (به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها، یوتیوب و…)، و بررسی عملکرد ویدیو (با تحلیل تعداد بازدیدها، نرخ کلیک و نرخ تبدیل) می‌شود. همانطور که می‌دانید، افزایش ترافیک بازدید محتواهای ویدیویی پروسه‌ای زمان‌بر و دشوار است اما Promolta از جمله ابزارهایی است که این کار را برای بازاریابان محتوا آسان‌تر می‌کند. روند کار بسیار ساده است، شما لینک یک ویدیو در یوتیوب که می‌خواهید بیشتر دیده شود را فراهم می‌‌کنید و پس از آن Promolta این ویدیو را به یک شبکه قابل اعتماد با بیش از 10 هزار وب‌سایت، وبلاگ، برنامه و کانال‌های اجتماعی سوق می‌دهد. گاهی اوقات از هیج لحاظ معقول به نظر نمی‌رسد که پروژه بازاریابی محتوای خود را از ابتدا آغاز کنید؛ این، جایی است که PlaceIt به کمک شما می‌آید.

{

چرا بازاریابی ویدیویی مهم است ؟

|}

به طور کلی، بازاریابی ویدیویی همچون یکی از روش‌های مؤثر بازاریابی آنلاین به نام ویدیو مارکتینگ و Video Marketing شناخته می‌شود. این رویکرد توسط ویدیوها و فیلم‌ها برای معرفی و تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و نام تجاری‌ها به مخاطبان کمک می‌کند تا از طریق محتواهای جذاب و بصری با آن‌ها ارتباط برقرار کند. این ابزار ویدیو مارکتینگ Ios و اندروید کمک می‌کند تا کسب و کارها بتوانند انواع مخلفی از یک ویدیو را ایجاد نمایند که این ویژگی آن را برای تست‌های A/B بسیار کارآمد می‌سازد. علاوه بر این ویدیو شاپ طیف گسترده‌ای از فیلترها و ابزارهای ویرایش آسان- از جمله اضافه کردن متن به ویدیو، حرکت آهسته یا سریع، انیمیشن‌ها، صدا و غیره- را برای کاربران خود فراهم می‌سازد.

تیم متخصصان ما با سرعت و دقت بالا، مشکلات شما را در کمترین زمان ممکن حل خواهند کرد. تصور کنید نام برند شما با ویدیوهای جذاب و آموزنده در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های محبوب مانند یوتیوب و آپارات دست به دست می‌شود. این ویدیوها نه تنها نام شما را بر سر زبان‌ها می‌اندازند، بلکه اعتماد و اشتیاق مخاطبان را نیز به ارمغان می‌آورند. با ارائه اطلاعات شفاف و مفید در قالب ویدیو، اعتماد مخاطبان را جلب می‌کنید و خود را به عنوان یک مرجع معتبر معرفی می‌کنید.

{سئو|دیجیتال مارکتینگ|آموزش سئو|آموزش دیجیتال مارکتینگ|بهینه سازی سایت|بازاریابی محتوا|تولید محتوا|لینک سازی|بک لینک|تحقیق کلمات کلیدی|سئو داخلی|سئو خارجی|سئو تکنیکال|سئو محلی|گوگل آنالیتیکس|سرچ کنسول گوگل|الگوریتم های گوگل|رتبه بندی گوگل|افزایش رتبه سایت|افزایش ترافیک سایت|بازاریابی شبکه های اجتماعی|مدیریت شبکه های اجتماعی|اینستاگرام مارکتینگ|تبلیغات در اینستاگرام|تبلیغات گوگل|تبلیغات کلیکی|کمپین تبلیغاتی|ایمیل مارکتینگ|بازاریابی ایمیلی|اتوماسیون بازاریابی|بهینه سازی نرخ تبدیل|تجربه کاربری}
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد